gyakran ismételt kérdések

Mind rendszeres, mind alkalmi feladatok kiszervezésével tudsz hozzám fordulni. Szívesen támogatlak igényed szerint  napi, heti, havi rendszerességgel.

Miután felvetted velem a kapcsolatot a weboldalon megtalálható elérhetőségek egyikén (email, telefon), egyeztetjük, hogy milyen munkában van szükséged segítségre. Miután pontosítottuk a teendőket, email-en megküldöm az ajánlatom, mely a pontos feladat leírását és árajánlatot tartalmazza. Ha egyetértesz vele és elfogadod, kezdődhet is a közös munka.

Az Adatkezelési Nyilatkozat tartalmazza felelősségemet adataid kezelésére vonatkozóan. Ennek aláírását  követően biztosítasz engem nyilatkozatban arról, hogy adataid kezeléséhez hozzájárultál, miután megismerted az Adatkezelési Nyilatkozat tartalmát. 

Egy szoftver által generált erős jelszavakat használok és dupla mentést végzek. Nyílt wifi hálózatra nem csatlakozom, számítógépembe jelszóval lehet csak belépni.

A megbízásokat alapjában véve a lehető leggyorsabban teljesítem. Amennyiben konkrét határidőre elvégzendő feladatról, vagy projektmunkáról van szó, egyeztetünk természetesen. 

A munka teljesítéséhez szükséges nettó munkaidőt perc alapon számoljuk el, amit Toggl applikációval mérek. Havi 10 munkaóra alatti megrendelésnek a számlázása a teljesítést követően történik, átutalással 8 nap fizetési határidővel. Minden más esetben egyedileg rögzítjük a Megbízási Szerződésben a fizetési ütemezést.
Ahhoz, hogy vállalkozásod a legkimagaslóbban tudjam segíteni, arra van szükségem, hogy a feladat egészéről és a részfeladatokról a lehető legrészletesebb tájékoztatást kapjam.  Így félreértéseket el tudunk kerülni, valamint időt spórolunk és kevesebb kérdés merül fel a megoldás során.
 
A rendszeres visszajelzés segíti a haladásom, és információt kapok arról, hogy a munkám az elvárásaidnak megfelel-e. Abból tudok tájékozódni, hogy mindent kívánságod szerint végzek-e el, ha építő kritikát és pozitív visszajelzést kapok.
 
Örülök, ha a munkám segítségedre van!