Hogyan működik a közös munka?

Kapcsolatfelvétel

Az első beszélgetésünk abból áll, hogy egyeztetjük, miben van szükséged segítségre. Úgy tudjuk egymást támogatni és egymással hatékonyan összedolgozni, ha a lehető legrészletesebben körülírod a feladatot, amit delegálni szeretnél. De nem tudod még, milyen teendőket szervezhetnél ki? Akkor kérdésekkel foglak segíteni, amelyekkel kibontjuk, hol akadtál el, mi okoz számodra nehézséget. Igazodom Hozzád: online és telefonon is tudunk konzultálni egymással.

Árajánlat

Írásba foglalom és email-en megküldöm számodra árajánlatomat a megbeszélésünket követően. A honlapon megadott óradíjak tájékoztató jellegűek. A megbízás jellegétől és a munka elvégzéséhez szükséges rezsidíjtól függ. Rezsidíj azt jelenti, hogy olyan feladatot szerveznél ki, mely személyes utánajárást, telefonálást, nyomtatást kíván meg, melynek óradíjon felüli járulékos költsége is van.

Közös munka

A munkamenetet lehetőség van Trello-ban, Asana-ban, Google Drive-on rögzíteni, követni, vagy azon a platformon, amit éppen használsz. Ügyfél-kommunikációra többféle eszköz használható: Skype, Messenger, Zoom, Slack. A szempontjaid és az én munkamódszerem összeegyeztetése egy folyamat, ami úgy közeledik, ha kommunikálunk egymással. Közös érdekünket szolgálják a konzultációk feladatmegoldásról, felmerülő problémákról. Meg kell ismernem a rendszert, amiben már dolgozol. Ha pedig tanácstalan vagy, mert még csak most ismerkedsz a kiszervezéssel, segítek természetesen az eligazodásban.

Bizalom

Megbízási szerződés keretei között dolgozunk, mely magába foglalja a titoktartási kötelezettségemet. Amennyiben közös munkánk végére értünk, saját adatbázisomból törlöm az anyagodat. Erős jelszóvédelmet használok, felhőbe dolgozunk, vírusvédelemmel ellátott a gépem és nyilvános wifi-re nem csatlakozom, ezek adják a biztonságos adatkezelést. Munkadíjamról átutalásos számlát állítok ki, amit email-en küldök meg Neked havonta.

Cégvezetőknek

Üzletasszonyoknak

Kisvállalkozóknak

Középvállalkozóknak