Hogyan működik a közös munka?

Kapcsolatfelvétel

Az első beszélgetésünk abból áll, hogy egyeztetjük, miben van szükséged segítségre. Úgy tudjuk egymást támogatni és egymással hatékonyan összedolgozni, ha a lehető legrészletesebben körülírod a feladatot, amit delegálni szeretnél. Kérdésekkel foglak segíteni, melyekkel egyértelművé válik számomra, mi az elképzelésed. A Te döntésed, hogy online konzultációt szeretnél-e, vagy a telefonos egyeztetést választod szívesebben.

Árajánlat

Írásba foglalom és email-en megküldöm árajánlatomat. A honlapon megadott árak tájékoztató jellegűek. A feladat összetettségétől és elvégzéséhez szükséges rezsidíjtól függ. Rezsidíj alatt azt értem, hogy olyan feladatot szervezel ki, mely személyes utánajárást, telefonálást, nyomtatást kíván meg. Weboldalkészítés árát külön egyeztetjük.

Közös munka

A munkamenetet trello-ban, onedrive-ban, email-en tudjuk rögzíteni, követni. Ügyfélkommunikációra többféle eszköz használható: skype, messenger, zoom, slack. A szempontjaid és az én munkamódszerem összeegyeztetése egy folyamat, ami úgy közeledik, ha kommunikálunk egymással. Közös érdekünket szolgálják a konzultációk feladatmegoldásról, felmerülő problémákról. Meg kell ismernem a rendszert, amiben már dolgozol. Ha pedig tanácstalan vagy, mert még csak most ismerkedsz a kiszervezéssel, segítek az eligazodásban.

Bizalom

Megbízási szerződés keretei között dolgozunk, mely magába foglalja a titoktartási kötelezettségemet. Amennyiben közös munkánk végére értünk, saját adatbázisomból törlöm az anyagodat. Erős jelszóvédelmet használok, felhőbe dolgozunk, vírusvédelemmel ellátott a gépem és nyilvános wifi-re nem csatlakozom, ezek adják a biztonságos adatkezelést. Munkadíjamról átutalásos számlát állítok ki, amit email-en küldök meg.

Cégvezetőknek

Üzletasszonyoknak

Kisvállalkozóknak

Középvállalkozóknak